بازی ردفال redfall برای xbox

بازی ردفال، یکی از بازی‌های جدیدی است که امروزه سر و صدای زیادی به پا کرده است و گیمر‌های بسیاری این عنوان را تجربه کرده‌اند و نظرات گوناگونی در مورد آن ارائه کرده‌اند. این بازی، یکی از بازی‌های انحصاری است که تنها برای کنسول‌های مایکروسافت و ویندوز عرضه شده است. این بازی، محصول شرکت آرکین است که تا امروزه، بازی‌های ویدئویی بزرگی را به بازار گیم عرضه کرده است و همواره گام‌های بزرگی را در این زمینه برداشته است. در ادامه مطلب، به شما آموزش خواهیم‌داد که چگونه می‌توانید این بازی جذاب را بر روی کنسول xbox خود نصب کنید.

 

بررسی بازی ردفال

برای نصب بازی xbox  روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم اما الان بهتر است کمی از بازی ردفال صحبت کنیم. همانطور که کمی پیش‌تر به آن اشاره کردیم، ردفال جدید‌ترین محصول شرکت بزرگ و معروف آرکین است که بازی‌های بزرگی مانند Destiny را ساخته است و شهرت بسیار بالایی را به دست آورده است. عنوان ردفال، به صورت اختصاری برای کنسول‌های ایکس باکس ارائه شده است. لازم به ذکر است که بازی‌های اختصاری ایکس باکس، برای PC نیز قابل دسترسی هستند. هنگامی که خبر‌های ساخته شدن یک بازی جدید توسط کمپانی آرکین به گوش طرفداران خورد، سبب شد که هیجان بسیار زیادی در بازار گیم ایجاد شود و طرفداران بازی، به شدت منتظر این اثر بوده‌اند. اما متاسفانه بیشتر نظرات کاربران پس از انتشار این بازی روی کنسول xbox، منفی بوده است و به عنوان یکی از پایین رتبه‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول ایکس باکس به شمار می‌آید.

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

بررسی نظرات کاربران درباره بازی ردفال

نظرات منفی در مورد این بازی، تنها توسط کاربران ثبت نشده است، بلکه منتقدان دنیای گیم نیز در انتقادات خود، نمرات منفی بسیاری به این بازی داده‌اند؛ زیرا وعده‌هایی که پیش از انتشار این بازی به گیمر‌ها داده شده بود، هنگام انتشار عملی نشده‌اند و این امر سبب شده است که منتقدان به اعلام نمره‌های منفی به این بازی ادامه دهند. از جمله دیگر مواردی که سبب شده است تعداد بازیکن‌های این عنوان به شدت کاهش پیدا کند، این است که داستان سرایی این بازی به خوبی محصولات و عنوان‌های دیگر کمپانی آرکین نبود و نتوانست مخاطبان خود را طولانی مدت حفظ کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که عنوان ردفال به همراه داشت، تاخیر‌های فراوان هنگام انتشار بازی بود و انتشار این عنوان، چندین بار عقب افتاد. یکی دیگر از موارد قابل توجه، قیمت بالای این بازی هنگام انتشار بود که سبب شد پس از تجربه بازیکنان از نسخه آزمایشی، بسیاری از بازیکنان دیگر تمایلی به انجام این بازی‌ها نداشته باشند. به طور کلی، عنوان ردفال، بیشتر اصول طراحی بازی‌های سبک لوتر- شوتر را زیر پا گذاشت و از این جهت، محبوبیت آن به مرور زمان کاهش پیدا کرد.

نقاط قوت بازی ردفال

لازم به ذکر است که ردفال، تنها دارای نقاط ضعف نیست و دارای پارامتر‌هایی است که سبب شده‌اند برخی از بازیکنان همواره از بازی کردن این عنوان نهایت لذت را ببرند. طراحی گرافیکی خارق‌العاده بازی ردفال، چشم مخاطبان را به خود خیره نگه می‌دارد و سبب می‌شود که مخاطبان این بازی بخواهند هر چه بیشتر این عنوان را تجربه کنند. از دیگر نقاط قوت این عنوان، روش‌های متعددی است برای انجام دادن کار‌های گوناگون وجود دارد. برای مثال، می‌توان برای ورود به یک منطقه، از در استفاده کرد که یا اینکه از مناطق دیگری وارد به منطقه مورد نظر شد. این روش‌ها نیز به روش‌های جزئی‌تر تقسیم خواهند شد. به طور کلی، انتخاب‌هایی که به بازیکن داده می‌شود بسیار متنوع و جذاب هستند.

از دیگر نقاط قوت این عنوان، شخصیت پردازی آن است. شخصیت‌های اصلی بازی ردفال، به خوبی توصیف شده‌اند و جریان داستانی بازی را با توجه به ویژگی‌های خاص خودشان طی می‌کنند. لازم به ذکر است که دیالوگ‌های به کار گرفته شده در این عنوان نیز از تنوع بالایی برخوردار هستند و به خلاقانه‌ترین شکل طراحی شده‌اند. شخصیت‌های اصلی بازی ردفال به اندازه‌ای قوی طراحی شده‌اند که بازیکنان می‌توانند به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و مسیر داستانی را به خوبی دنبال کنند. بازی ردفال دارای 4 شخصیت اصلی است که هر کدام از آن‌ها به شکل تخصصی طراحی شده‌اند.

 

 

نحوه نصب بازی ردفال در کنسول xbox

روش‌های گوناگونی برای نصب بازی ردفال روی کنسول‌های ایکس باکس وجود دارد. به طور کلی، نصب بازی ایکس باکس، نصب بازی پی اس 4 و نصب بازی پی اس 5 به صورت آنلاین کار چندان سختی نیست. در کنسول ایکس باکس، برای نصب آنلاین بازی ردفال، تنها کافی است که وارد استور ایکس باکس شوید. پس از اینکه به منوی استور وارد شدید، باید در قسمت جستجو یا سرچ، عبارت redfall را تایپ کنید که وارد پیج عنوان ردفال شوید. پس از اینکه وارد این پیج شدید، گزینه buy را انتخاب کنید تا این بازی را خریداری کنید.

برای نصب بازی xbox، پس از اینکه بازی مورد نظر را در صفحه آن خریداری کردید، تنها کافی است که گزینه install, you own this را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، بازی شروع به دانلود شدن می‌کند و پس از اینکه دانلود آن کامل شود، فرایند نصب به اتمام رسیده است و شما می‌توانید از بخش کتابخانه کنسول xbox خود، بازی ردفال را اجرا کنید.

در صورتی که دیسک بازی ردفال را خریداری کرده‌اید، برای نصب آن، نیازی نیست که از روش خاص و پیچیده‌ای استفاده کنید. تنها کافی است که دیسک بازی ردفال را وارد کنسول کنید. پس از اینکه دیسک وارد شد، عنوان ردفال به کتابخانه بازی‌های ایکس باکس شما افزوده‌ خواهد شد و نصب می‌شود. در صورتی که از کنسول‌های کرک خور استفاده می‌کنید، باید فایل‌های کرک شده بازی را از منابع غیر رسمی دانلود کنید و با استفاده از فلش یا‌هارد اکسترنال، فایل وارد کنسول شما خواهد شد و مانند فرایند نصب بازی ردفال دیسکی ادامه پیدا می‌کند.

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

سخن پایانی

بازی ردفال، با وجود اینکه تعداد نظرات منفی بسیاری دارد، اما با این حال نکات مثبت خود را نیز دارد و دیاکو گیم به شما توصیه می‌کند که این بازی را تجربه کنید و علاوه بر لذت بردن از کشتن دشمنان منحصر به فرد این بازی، از دیالوگ‌های جذاب شخصیت‌های بازی نیز نهایت لذت را ببرید. این عنوان گرافیک خیره کننده‌ای نیز دارد و توصیه می‌شود که توسط بازیکنان تجربه شود. هر چه که بیشتر بازی ردفال را پیش ببرید، به جذابیت بازی افزوده خواهد شد و پیشنهاد می‌شود که این بازی را تا مراحل آخر آن ادامه داده و به اتمام برسانید. دقت کنید که در فرایند نصب بازی ps4، و یا نصب بازی ps5، نمی‌توانید بازی ردفال را نصب کنید، زیرا این عنوان تنها برای کنسول ایکس باکس در دسترس است.