بالاخره بازی استار وارز جدای سروایور منتشر شد و کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس می‌توانند این اثر اقتباسی از مجموعه جنگ ستارگان را تجربه کنند. از آن جایی که بازی Star Wars Jedi: Survivor روی کنسول ها دارای تنظیمات مختلفی است، در این مطلب بهترین تنظیمات برای اجرای این نسخه را معرفی خواهیم کرد.

تنظیمات بهینه برای Star Wars Jedi Survivor در PS5

همانطور که قبلا ذکر شد، پلی استیشن 5 دو حالت را برای اجرای بازی ارائه می دهد. این دو حالت “کیفیت” و “عملکرد” هستند. حالت Quality یک تجربه قفل شده 30 FPS با حداکثر وضوح تا 4K را ارائه می دهد. از سوی دیگر، حالت Performance به کاربران امکان می دهد بازی را با کیفیت 1440p با هدف فریم 60 فریم بر ثانیه بازی کنند که کنسول می تواند در بیشتر مواقع با آن هماهنگی داشته باشد.

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

هر دو این حالت ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و بسته به سناریوی مورد استفاده، حالت ترجیحی متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، برای بازیکنانی که روی مانیتور بازی می‌کنند، توصیه می‌شود از حالت Performance استفاده کنند زیرا تفاوت‌های بصری قابل توجه نخواهد بود و فریم‌های اضافی مطمئناً منجر به حرکت روان‌تر و مبارزه می‌شوند.

برای گیمرهایی که معمولاً بازی روی کاناپه روی یک تلویزیون بزرگ را ترجیح می‌دهند، توصیه می‌شود از حالت Quality استفاده کنند زیرا بافت‌ها در اینجا واضح‌تر خواهند بود و تجربه‌ای از نظر بصری جذاب را به شما می‌دهند.

در حالی که این تغییری است که بازیکنان بر اساس ترجیحات خود انجام می دهند، برای یک تجربه کلی بهتر باید فوراً چند تنظیمات تغییر داده شود. آن ها هستند:

نمایش دادن
میدان دید: وسیع ترین
رنگ و روشنایی
خروجی HDR: روشنایی OnHDR: ترجیح پخش کننده
جلوه ها
Motion Blur: OffFilm Grain: OffChromatic Aberration: OffCamera لرزش: 40% نوسان دوربین محیط: 0%
HUD
پنهان کردن HUD: خاموش

شما هم اگر قصد نصب بازی ps5 را دارید میتوانید با دیاکو هم بازی های هکی و هم بازی های قانونی را نصب کنید.