تعمیرات دسته xbox

Xbox، کنسول پرطرفدار آمریکایی ساخت کمپانی مایکروسافت، از پرطرفدارترین کنسول های بازی در سراسر دنیا بوده که همواره به عنوان رقیب اصلی پلی استیشن شناخته شده است. ایکس باکس در مدل های مختلفی تولید شده که از انواع آن‌ها می‌توان به ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و … اشاره کرد. نکته قابل توجهی که وجود دارد اینست که دسته ایکس باکس در تمامی مدل‌ها ساختار نسبتا یکسانی داشته و از فرمول مشابهی پیروی می‌کنند. از این رو تعمیر دسته ایکس باکس در مدل‌های مختلف این کنسول تفاوت زیادی نداشته و مسیر معینی برای انجام این کار تعریف شده است. موارد خرابی دسته ایکس باکس معمولا مربوط به شارژ نشدن باتری و یا کار نکردن دکمه های دسته ایکس باکس، به خصوص دکمه آنالوگ بوده که تمامی این موارد قابل تعمیر می‌باشند. تعمیر دسته xbox در فروشگاه دیاکوگیم بدست متخصصین و به صورت حرفه‌‌ای انجام شده و تقریبا تمامی مشکلات دسته این کنسول قدرتمند در فروشگاه ما قابل عیب یابی و رفع خواهد بود.

قیمت تعمیر دسته XBOX

” در فروشگاه دیاکوگیم، انواع تعمیرات دسته بسته به نوع خرابی، بین 30 دقیقه تا 1 روز زمان خواهد بود. “

تعمیر دسته ایکس باکس

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

تعمیرات دسته xbox

خدمات تعمیرات دسته XBOX در فروشگاه دیاکوگیم

مراحل تعمیر دسته XBOX

تعمیر دسته ایکس باکس باید توسط اشخاص حرفه ای انجام شود؛ چراکه در صورت عدم بهره‌مندی از تبحر کافی، ممکن است آسیب وارده به دسته تشدید شده و خرابی دسته xbox چند برابر شود. برای تعمیر دسته به پیچ گوشتی‌های T8H و یک پیچ گوشتی T6 و همچنین یک پیچ گوشتی تخت نیاز خواهید داشت. مراحل انجام این کار به شرح زیر می‌باشد:

  • با استفاده از پیچ گوشتی مناسب، پیچ های پنل پشتی دسته ایکس باکس را باز کرده، فریم را جدا می‌کنیم و باتری دسته را خارج می‌کنیم.
  • با یک شیء نوک تیز مانند نوک پیچ گوشتی تخت، پنل های پلاستیکی متصل به بدنه را می‌کشیم و جدا می‌کنیم.
  • سپس تمامی پیچ های قسمت جلویی کنترلر را باز کرده و کاور قسمت جلو را نیز جدا می‌کنیم.
  • در صورت مشاهده خرابی در آنالوگ ها و یا کلید کنترلی چهارطرفه، آن را تعویض می‌کنیم.
  • تعویض دکمه های A B X Y در صورت نیاز.
  • تعمیر و یا تعویض برد الکتریکی و یا مدار شارژ دسته در صورت وجود خرابی.
  • پس از باز کردن کامل قطعات دسته، اسکلت داخلی و منافذ را با یک تکه دستمال مرطوب تمیز می‌کنیم.
  • اتمام کار و بستن پیچ های باز شده و سر هم کردن دسته ایکس باکس.

موارد خرابی دسته xbox

خرابی کنترلر ایکس باکس معمولا موارد مشابهی را در اکثر نمونه‌های تعمیر شده شامل می‌شده؛ مواردی نظیر روشن نشدن دسته ایکس باکس، وصل نشدن دسته ایکس باکس به کنسول، کار نکردن دکمه های دسته ایکس باکس و… که در ادامه دلیل این مشکلات ذکر شده است:

 

روشن نشدن دسته XBOX

روشن نشدن دسته ایکس باکس معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که باتری این دستگاه دچار مشکل شده باشد. پیشنهاد می‌شود به منظور جلوگیری از این اتفاق، حتکا از باتری های استاندارد و باکیفیت برای کنترلر خود استفاده کنید تا علاوه بر جلوگیری از آسیب رسیدن به دسته، طول عمر آن را نیز افزایش دهید.

 

انحراف آنالوگ دسته ایکس باکس

از دیگر مشکلات شایع دسته ایکس باکس می‌توان به کج شدن شوک اشاره کرد که در این صورت، عملکرد این دکمه مختل شده و ممکن است با فرمان های خود به خودی که منجر به خراب شدن بازی می‌شود همراه باشد.

 

دکمه های RT, RB, LT, LB خود به خود کار می‌ کنند

در قسمت بالایی کنترلر ایکس باکس، قطعاتی به نام ابرویی تعبیه شده که دکمه های L و R روی آن‌ها قرار گرفته‌اند. کنترل این دکمه‌ها را قطعه ای به نام Layout بر عهده دارد که در صورت خراب شدن آن، این دکمه ها بدرستی کار نخواهند کرد. در مبحت تعمیر کنترلر ایکس باکس، تعویض لیات را نیز داریم که باعث می‌شود این دکمه‌ها مانند روز اول کار کنند.

 

تمام شدن ذغال دسته Xbox

ذغالی، قطعه ای صفحه مانند است که اتصال دکمه های ایکس باکس به مدار را برقرار می‌سازد. در صورتی که این قطعه خراب شود، دکمه ها کار نمی‌کنند و یا برای کار مردن آن‌ها، نیاز به اعمال فشار زیاد بر روی دسته خواهد بود. با تعویض ذغالی دسته ایکس باکس، این مشکل رفع خواهد شد.

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

تعمیر دسته XBOX در تهران

فروشگاه دیاکوگیم با قریب به یک دهه تجربه تخصصی در زمینه خدمات کنسول های بازی از قبیل تعمیر دسته انواع کنسول، نصب بازی XBOX، خرید و فروش انواع کنسول بازی و لوازم جانبی مربوطه و … از مراکز معتبر و تضمین شده برای انجام تعمیرات دسته xbox بوده که با ارائه گارانتی پس از انجام کار، خیال مشتریان عزیز را از بابت کیفیت خدمات انجام شده راحت می‌کند. تعمیر دسته ایکس باکس در فروشگاه دیاکوگیم موارد گوناگونی نظیر تعویض باطری دسته ایکس باکس، تعویض دکمه های دسته، سرویس دوره‌‌ای کنترلر و موارد دیگر را شامل شده که هرکدام با نرخ مشخصی انجام می‌پذیرد.

6 نظر

  1. سلام دسته سری ای گیج شده بعضی دکمه ها کار نمیکنه و فرمان و بالا و پایین میده . بهم گفتن سی پی یوش مشکل داره . درسته ؟

    1. سلام وقت بخیر تا زمانیکه دسته چک نشه نمیشه نظر داد اما فکر میکنم کاملا قابل تعمیر باشه . اگر بیارید انشالا یک ساعته تحویلتون میشه

  2. سلام دسته xbox series x من یهو بدون دلیل خاموش شد دیگه روشن بشو هم نیس باتری قلمی قابل شارژ 2700 کملیون با ولتاژ 1.2v روش بود با کابل اورجینال خود دسته هم دیگه روشن نمیشه، من با کامپیوتر بازی میکنم، تا حالا هم اصلا دسته‌رو به آداپتور موبایل و غیر استاندارد نزدم و دسته ۲ماه خریداری شده، من ساکن اهواز هستم، دسته رو بردم دوجا تعمیرات گفتن که آی سی اصلی دسته سوخته
    آیا دسته قابل تعمیر هست با پست بفرستم سمت شما؟
    آیا آی سی دسته قابل تعویض هست؟
    اگه هست هزینه‌اش چقد میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *