ایکس باکس جیتگ یکی از انواع ایکس باکس محسوب می‌شود که گیمرهای زیادی از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از گیمرها به دنبال وصل کردن این ایکس باکس به اینترنت هستند. وصل کردن این ایکس باکس به اینترنت به این دلیل است که بتوان از بازی‌های آنلاین استفاده کنید. این مورد برای گیمرهای حرفه‌ای اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. دیاکوگیم آماده است تا ۲۴ ساعته به سوالات شما پاسخ داده و شما را در هر زمینه مربوط به گیم راهنمایی کند.

آموزش وصل کردن ایکس باکسجیتگ به اینترنت

برای وصل کردن ایکس باکسجیتگ به اینترنت باید مرحله به مرحله طبق موارد زیر پیش بروید. این مراحل عبارتند از:

  • برای شروع، دستگاه ایکس باکس خود را روشن کرده و سپس پروفایل خود را انتخاب کنید.
  • وارد قسمت settings، system و سپس Network settings شوید.
  • در صورتی که برای اتصال به اینترنت از کابل استفاده می‌کنید، لازم است تا گزینهwired network و پس از آن گزینه test xboxb live connection را بزنید.
  • اگر اخطار آپدیت ایکس باکس را مشاهده کردید، گزینه no را بزنید. در صورتی که این اخطار را مشاهده نکردید، از صفحه بیرون بیایید. اسیستم را disconnect کرده و دوباره connect کنید.
  • با مشاهده internet باید گزینه stop test را بزنید.

اگر به‌جای کابل از اینترنت وای‌فای استفاده می‌کنید، تنها کافیست وای‌فای خود را انتخاب کرده و رمز آن را بزنید. سایر مراحل طبق مراحل گفته شده در بالا انجام می‌شود.

سخن پایانی

همانطور که خواندید، درباره این‌که چگونه می‌توان ایکس باکس جیتگ را به اینترنت متصل کرد صحبت کردیم و هر دو نوع کابلی و وای‌فای را توضیح دادیم. برای اتصال به اینترنت طبق مراحلی که گفته شد، قدم به قدم پیش بروید تا مشکلی پیش نیاید. در صورتی که به مشکلی برخوردید، فقط باید با ما تماس گرفته یا در قسمت نظرات بیان کنید. تیم کارشناسی سایت دیاکوگیم در اسرع وقت پاسخ سوال شما را خواهند داد.

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید