تعمیر دسته پلی استیشن 4 با ضمانت (PS4)

دسته کنسول بازی به طور معمول بر اساس میزان استفاده طولانی مدت و گذر زمان احتیاج به سرویس دوره ای، تعویض و یا تعمیر دارند.

دسته ps4 تنها راه ارتباطی شما با کنسول ps4 می باشد. در صورت خرابی دسته ps4، به طبع راه ارتباط شما با کنسول قطع خواهد شد و امکان بازی کردن را ندارید. اما اگر نگران خرید مجدد دسته بازی به دلیل خراب شدن آن هستید فروشگاه دیاکو گیم امکان ارائه خدمات تعمیرات دسته بازی پی اس 4 در شرق تهران را برای شما گیمر های عزیز فراهم کرده تا بتوانیدبا هزینه بسیار کمی آن را تعمیر کنید و مجدد استفاده کنید.

” در فروشگاه دیاکوگیم، انواع تعمیرات دسته کنسول بسته به نوع خرابی، بین 30 دقیقه تا 1 روز زمان خواهد بود. “

تعمیر و تعمیرگاه دسته ps4
خدمات-تعمیر-دسته

موارد قابل تعمیر دسته PS4

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

قیمت تعمیر دسته PS4

نوع مشکل دستهقیمت (تومان)
تعمیر هرکدام شوک دسته 200,000
سرویس کامل تعویض لیات و ذغال 200,000
تعویض فنر های R2 و L2100,000
تعمیر تاچ پد250,000
ویبره200,000
استخوانی دسته 300,000
باتری دسته 350,000

مشکلات رایج خرابی دسته بازی پلی استیشن 4 ...

در این بخش قصد داریم به بررسی شایع ترین مشکلاتی که کاربران در هنگام کار با پلی استیشن سونی با آن مواجه شده اند و در نهایت اقدام به استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز دسته پلی استیشن 4 فروشگاه دیاکو گیم کرده اند اشاره کنیم:

روشن نشدن دسته ps4

روشن نشدن دسته و یا مشکل اتصال کنترلر پلی استیشن 4، می تواند چند مورد داشته باشد که مهمترین آن، شارژ کردن دسته ps4 با شارژر فیک یا شارژر موبایل می باشد که باعث سوختن IC شارژ برد دسته شده و دیگر دسته روشن نمی شود.

برای تعمیر این حالت باید IC شارژ تعویض گردد و در یک سری از دسته ها به دلیل اینکه توانایی تعویض IC نمی باشد مجبور به تعویض کامل برد دسته می باشد.

انحراف شوک دسته به جهات مختلف

یکی دیگر از مشکلات رایج دسته های ps4 ، انحراف شوک های دسته به هنگام بازی می باشد. راه حل برطرف کردن این ایراد، تنها تعویض شوک ها می باشد که توسط متخصصین ما به راحتی قابل اجرا می باشد.

دکمه های L2 R2 L1 R1 خود به خود کار می کنند

در صورتی که دکمه های L1 ، L2 ، R1 ، R2 خارج از کنترل شما عمل میکنند ، نیاز است که لیات (Layout) دسته ها تعویض گردنند.

خارج شدن حالت فنری R1 , R2 , L1 , L2 

در صورتی که دکمه های R1 , R2 , L1 , L2 دسته PS4 شما خاصیت فنری خود را از دست داده نیاز است تا تخصصان فروشگاه دیاکو فنر این دکمه ها را تعویض کنند.

عمل نکردن دکمه ها 

اگر در هنگام بازی متوجه شدید که عملکرد دکمه های دسته با مشکل مواجه شده است و باید دکمه را بیش از حد فشار دهید یا چندبار بزنید تا کار کند، به احتمال زیاد ذغالی دکمه های دسته ps4 تمام شده است و نیاز به تعویض دارد که این کار با هزینه ای توسط متخصصین ما قابل انجام می باشد.

عمل نکردن ویبریشن دسته

در صورتی که ویبره دسته هنگام بازی کار نمیکند نیا است ابتدا ویبره دیته مورد بررسی قرار گیرد و یا سیم های ارتباطی این قسمت مجدد لحیم کاری شود.

خرابی پد موس

در صورت خرابی پد موس تنها راه رفع این مورد تعویض آن میباشد

خرابی سوکت شارژ

در صورت خرابی سوکت شارژ که به دلیل بد جا زدن سیم شارژر میباشد نیاز به تعویض دارد

خرابی استخونی دسته

اگر به دسته ضربات زیادی وارد شود استخونی دسته دچار شکستگی میشود که نیاز است مجدد تعویض گردد.

خوب شارژ نکردن دسته

در صورتی که احاساس میکنید باتری دسته شما زود خالی میشود این موضوع میتواند به دلیل خرابی IC دسته با باتری و یا سوکت شارژ باشد که نیاز به تعویض آن میباشد.

تعمیر دسته PS4 در تهران

فروشگاه دیاکو از سال 1395 فعالیت خود را به صورت حضوری و آنلاین در حوزه گیم و بازی های ویدئویی آغاز کرده است. یکی از مهم ترین خدمات دیاکو، تعمیرات دسته های بازی می باشد. تخصص فروشگاه دیاکو در زمینه های خرید و فروش انواع کنسول های بازی، نصب بازی PS4 به صورت دیجیتال، تعمیرات کنسول‌ها و دسته‌های بازی و … میباشد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر دسته PS4 تنها کافیست با متخصصین فروشگاه دیاکو در تماس باشید تا در اسرع وقت این کار را برای شما با کیفیت و قیمت مناسب انجام دهند.

تعمیرگاه دسته ps4

مواردی که برای دسته پلی استیشن چهار نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند

تعمیر سوکت شارژ دسته PS4

اگه دسته PS4‌ت به درستی شارژ نمی‌شه، احتمالاً مشکل از سوکت شارژشه! ما می‌تونیم این مشکل رو برات حل کنیم و سوکت شارژ دسته‌ت رو عوض کنیم تا دوباره بتونی بدون دردسر از بازی‌هات لذت ببری. خیالت راحت باشه، با قطعات اصلی و کار تمیز، دسته‌ت زودی مثل روز اول می‌شه.

تعمیر یا تعویض باتری دسته PS4

اگه حس می‌کنی باتری دسته PS4‌ت سریع‌تر از قبل تموم می‌شه، احتمالاً وقتشه باتریش رو عوض کنی. ما با تعویض باتری، دوباره جون به دسته‌ت می‌دیم تا بتونی ساعت‌ها بدون مشکل بازی کنی. فقط کافیه بیای پیش ما و با یه باتری نو دسته‌ت رو تحویل بگیری!

تعمیر یا تعویض سر آنالوگ‌های دسته PS4

سر آنالوگ‌های دسته‌ت ساییده شدن و درست کار نمی‌کنن؟ ما می‌تونیم با تعویض سر آنالوگ‌ها، حس خوب بازی کردن رو بهت برگردونیم. با قطعات باکیفیت و نصب حرفه‌ای، دوباره از بازی‌هات لذت ببر.

تعمیر یا تعویض دکمه R1 R2 L1 L2

گه دکمه‌های R1، R2، L1 یا L2 دسته PS4‌ت خوب کار نمی‌کنن، ما می‌تونیم برات این دکمه‌ها رو عوض کنیم. با قطعات اصلی و کار دقیق، دکمه‌ها مثل روز اول می‌شن و دوباره می‌تونی بازی‌هات رو با خیال راحت ادامه بدی.

تعمیر یا تعویض ضربدر مربع دایره مثلث

دکمه‌های ضربدر، مربع، دایره و مثلث دسته‌ت خراب شدن؟ نگران نباش، ما می‌تونیم این دکمه‌ها رو برات عوض کنیم تا دسته‌ت دوباره مثل روز اول بشه. با خدمات ما، بازی‌هات همیشه روون و بدون مشکل خواهند بود.

تعویض دکمه آپشن یا استارت و شیر (start , Share)

اگه دکمه‌های آپشن یا استارت و شیر دسته PS4‌ت خراب شدن، ما می‌تونیم اون‌ها رو با دقت و مهارت برات عوض کنیم. این دکمه‌ها خیلی مهمن و با تعویضشون، دوباره کنترل کامل روی بازی‌هات خواهی داشت. به ما بسپار تا همیشه آماده بازی باشی.

تعمیر دکمه home پی اس 4

اگه دکمه هوم دسته PS4‌ت کار نمی‌کنه، نگران نباش، ما می‌تونیم این دکمه رو برات عوض کنیم. با تعویض دکمه هوم، دسته‌ت دوباره مثل روز اول می‌شه و می‌تونی از همه امکاناتش استفاده کنی.

تعویض تاچ پد دسته کنسول ps4

اگه تاچ پد دسته PS4‌ت درست کار نمی‌کنه، ما می‌تونیم اون رو برات عوض کنیم. با تعویض تاچ پد، دسته‌ت دوباره به عملکرد کامل خودش برمی‌گرده و می‌تونی از همه ویژگی‌هاش بهره‌مند بشی. با خدمات ما، تجربه بازی همیشه بهترین خواهد بود.

تعویض قاب دسته بدون اسکلت داخلی

اگه قاب دسته PS4‌ت ترک خورده یا شکسته، ما می‌تونیم قاب دسته رو بدون نیاز به تعویض اسکلت داخلی عوض کنیم. با قاب‌های باکیفیت و نصب حرفه‌ای، دسته‌ت دوباره ظاهری نو و شیک پیدا می‌کنه. به ما اعتماد کن تا دسته‌ت همیشه بهترین شکل ممکن رو داشته باشه.

تعویض اسکلت داخلی دسته ps4 (استخوان دسته)

اگه اسکلت داخلی دسته PS4‌ت آسیب دیده، ما می‌تونیم اون رو برات عوض کنیم. با این کار دسته‌ت دوباره به ساختار اصلی و عملکرد کامل خودش برمی‌گرده. با قطعات اصلی و کار دقیق، دسته‌ت دوباره محکم و قابل اعتماد می‌شه.

تعویض روکش لایت بار دسته بازی ps4

اگه روکش لایت بار دسته PS4‌ت خط و خش افتاده یا فرسوده شده، ما می‌تونیم روکش لایت بار رو برات عوض کنیم تا دسته‌ت دوباره جذاب و شیک بشه. با خدمات ما، دسته PS4‌ت همیشه در بهترین حالت خودش خواهد بود و لذت بازی کردن رو دوچندان می‌کنه.

تعویض ذغالی دسته

اگه ذغالی‌های دسته PS4‌ت دچار مشکل شده و عملکرد دکمه‌ها یا آنالوگ‌ها رو تحت تاثیر قرار داده، ما آماده‌ایم تا اون‌ها رو برات عوض کنیم. با تعویض ذغالی‌های فرسوده، دسته‌ت دوباره به عملکرد عالی خودش برمی‌گرده. به ما اعتماد کن تا همیشه از بازی‌هات لذت ببری.

تعویض Flat دسته

اگه دسته PS4‌ت مشکلاتی در اتصال و عملکرد داره، ممکنه مشکل از Flat دسته باشه. ما می‌تونیم با تعویض Flat، دسته‌ت رو به حالت اول برگردونیم. با قطعات باکیفیت و تخصص فنی، دسته PS4‌ت دوباره عملکردی بی‌نقص خواهد داشت.

تعویض آرمیچر چپ یا راست دسته پی اس 4

اگه آرمیچر چپ یا راست دسته PS4‌ت دچار مشکل شده و عملکرد آنالوگ‌ها رو تحت تاثیر قرار داده، ما می‌تونیم اون‌ها رو برات عوض کنیم. با تعویض آرمیچر، دسته‌ت دوباره به عملکرد کامل و دقیق خودش برمی‌گرده. با خدمات ما، هیچ چیز مانع از بازی کردن نمی‌شه!

تعویض آی سی بلوتوث دسته

اگه دسته PS4‌ت به کنسول وصل نمی‌شه یا مشکلات بلوتوثی داره، ما می‌تونیم آی سی بلوتوث رو برات عوض کنیم. با تعویض آی سی بلوتوث، دسته‌ت دوباره به راحتی به کنسول وصل می‌شه و می‌تونی بدون مشکل بازی کنی. خیالت راحت باشه، ما دسته‌ت رو به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌کنیم.

سوالات متداول

بسته به مشکلی که دسته دارد، قیمت تعمیر دسته پلی استیشن 4 متغیر است؛ تعمیر هر عدد شوک دسته پی اس فور، 140 هزار تومان، هزینه سرویس دسته، 140 هزار تومان و قیمت تعویض باتری دسته ps4، 120 تا 180 هزار تومان میباشد.

قیمت تعویض باتری اورجینال دسته ps4، 180 هزار تومان و باتری کپی، 120 هزار تومان میباشد.

با توجه به مشکل دسته ps4، تعمیر آن ممکن است بین 30 دقیقه تا 1 روز کاری زمان ببرد.

چطور میتونم کمکتون کنم ؟