بازی مارول جدید در راه است! Marvel 1943: Rise of Hydra

بازی مارول 1943

کمپانی مارول به تازگی با همکاری Sky Dance Media بازی مارول جدیدی به نام Marvel 1943: Rise of Hydra را در کمپانی Plaion معرفی کرد.

این بازی مارول اولین بار در 2021 به عنوان اولین پروژه با همکاری Amy Hennig (سازنده بازی Uncharted) به طور رسمی از هر دو کمپانی به طور مشترک رونمایی شد.

داستان بازی Marvel 1943: Rise of Hydra

Marvel 1943 Rise of Hydra

داستان بازی به سال 1943 میلادی در جنگ جهانی دوم بر میگردد. کارکتر های اصلی بازی کاپیتان آمریکا(Capitan America) و پلنگ سیاه(Black Panther) هستند.

استیو راجرز یا همان کاپیتان آمریکا با گابریل جونز عضو Howling comandos همکاری می کند تا با هایدرا(Hydra) مقابله کند.

از طرفی دیگر آزوری یا همان پلنگ سیاه، پدر بزرگ تی چالا با همکاری نانالی رهبر شبکه جاسوسی واکاندا به جنگ با هایدرا می رود.

این دو گروه با وجود اختلافاتی که با هم دارند به اجبار برای شکست دادن دشمن مشترک خود یعنی هایدرا، اتحادی نا آرام با یکدیگر می بندند.

سبک بازی مارول 1943: ظهور هایدرا

Marvel 1943 rise of hydra بازی مارول

این بازی مارول در سبک اکشن و ماجراجویی است و به شما این قابلیت را می دهد که در نقش هر 4 کارکتر اصلی یعنی پلنگ سیاه، کاپیتان آمریکا، نانالی و گابریل جونز بازی بازی کنید.

با اینکه هنوز تریلر گیم پلی بازی منتشر نشده، اما تریلر منتشر شده In-Engine است و با موتور پرداش کننده بازی ساخته شده است و می توان نتیجه گرفت گرافیک بازی خارق العاده خواهد بود و طراحی چشم گیر کارکتر ها بی نظیر خواهد بود.

پلتفرم های قابل اجرای بازی Marvel 1943: Rise of Hydra

بازی مارول 1943: ظهور هایدرا، بر روی کامپیوتر (PC)، پلی استیشن 5 (PS5) , Xbox سری S و X قابل اجرا خواهد بود و به محض انتشار، روی این دستگاه ها قابل اجرا می باشد.

تاریخ انتشار بازی Marvel 1943: Rise of Hydra

هنوز جزئیات تاریخ انتشار بازی Marvel 1943: Rise of Hydra مشخص نشده اما طبق گفته کمپانی سازنده، در سال 2025 به بازار عرضه می شود می شود.

تریلر رسمی بازی Marvel 1943: Rise of Hydra

 

دریافت بازی مارول 1943: ظهور هایدرا

شما می توانید به محض منتشر شدن بازی در 2025، برای خرید بازی از فروشگاه دیاکو گیم به صفحه نصب بازی‌های ps5 یا نصب بازی های Xbox مراجعه کنید و در کمتر از 1 روز این بازی مارول جذاب را روی دستگاه خود داشته باشید.

چطور میتونم کمکتون کنم ؟