همه چیز درباره Assassin’s Creed Shadows + تریلر ها

Assassin's Creed Shadows

معرفی Assassin’s Creed Shadows

بازی Assassin’s Creed Shadows که در اولین معرفی به اسم رمز Red شناخته می شد، چهاردهمین بازی از سری بازی های Assassn’s Creed(AC) ساخت کمپانی Ubisoft می باشد.

سبک بازی Assassin’s Shadows

AC Shadows مثل بقیه بازی های سری Assassin’s Creed تاریخی، جهان باز و ماجراجویی با کلی مبارزات اکشن و مختلفه.

Assassin’s Creed Shadows پر از ماموریت های مختلف مثل فرار یا تعقیب، ترور یا مبارزات رو در رو و … است. مخفیانه از محافظان قلعه عبور کنید تا بدون دردسری هدف خود را به قتل برسانید.

داستان Assassin’s Creed Shadows

Assassin's Shadows

به طور کلی داستان همه بازی های اساسینز کرید، دو فرقه رو مورد تمرکز قرار میده که یکی از اونا حشاشین ها(Assassins) هستن کهبرای آزادی، با فرقه تمپلار ها(Templars) می جنگند. هدف تمپلار ها صلح از طریق کنترل است. متاسفانه هنوز داستانی از سوی کمپانی سازنده بازی Assassin’s Creed Shadows برای این بازی منتشر نشده اما ما هرچه میدانیم را در اختیار شما می گذاریم.

تاریخ و مکان ها

داستان این بازی در ژاپن فئودال سال 1579 و در اواخر دوره سنگوکو اتفاق می‌افتد. و مانند دیگر بازی های سری اساسینز کرید، Assassin’s Creed Shadows هم یک بازی تاریخی محسوب می شود و اتفاقات تاریخی مانند جنگ داخلی ژاپن در قرن شانزدهم را نشان می دهد.

فضای بازی Assassin’s Creed Shadows، ژاپن مرکزی، از جمله مناطقی مانند کیوتو، کوبه، اوزاکا، و استان ایگا می باشد که قلعه‌های دقیق تاریخی مانند تاکدا و فوکوچیاما را با جزئیات هرچه تمام تر نشان می دهد. این مناطق شامل شهر ها و بنادر شلوغ، معابد باستانی واقعی و کوه های بی نظیر و خلوت ژاپن می شود. همچنین تأثیر تاجران پرتغالی و مبلغان مسیحی در فناوری‌های جدید مانند توپ و تپانچه بلند در محیط بازی مشخص است که شما و دشمنانتان آنها را به کار می گیرید

شخصیت ها

شما در طول بازی می توانید بین دو شخصیت یاسوکه(راستی) یا نائو(چپی) سوییچ کنید و ماموریت های بازی رو با شخصیت دلخواه خودتون بازی کنید.

Assassin's ShadowsAssassin's Creed Shadows

یاسوکه یک سامورایی قدرتمنده که قدرت بدنی فوق العاده ای داره و مناسب مبارزات تن به تن و نبرد های تک به چند نفره است.

از اونطرف نائو یه دختر شینوبی(نینجا) ماهره که مهارت اصلی اون مخفیانه بازی کردنه. مناسب برای ترور هدف های خاص، به دست آوردن اطلاعات، و پارکور روی سقف های شیب دار ژاپن است.(یک نینجای واقعی)

اگرچه هم با یاسوکه می توان ماموریت های مربوط به مخفی بازی رو انجام داد و هم با نائو میشه مبارزه کرد و این ها فقط نقاط قوت اونهاست و محدودیتی برای انتخاب کرکتر برای شما وجود نداره.

 

تغییرات Assassin’s Creed Shadows

Assassin's Creed Shadows

داستان غیر خطی

در Assassin’s Shadows شما لزوما همان داستانی که دیگر بازیکنان طی می کنند را طی نمی کنید.

چرا که در AC Shadows داستان بازی غیر خطی می باشد. یعنی تو مکالمات بین NPC ها، شما تصمیم می گیرید که کرکترتون چه حرفی بزنه یا چه کاری انجام بده. و این تصمیمات روی نتیجه داستانی که پیش میرید تاثیر میگذاره.

محیط شکستنی و متغیر

محیط بازی اکنون متغیر است! به عنوان مثال میتوانید با سلاح خود بامبو ها را قطع کنید یا با پرتاب کردن دشمنان روی جعبه ها، آنها را بشکنید. همچنین به شما اجازه می دهد با شکستن چراغ ها یا تکان دادن بعضی اجسام سایه ها را دستکاری کنید.

Eagle Vision به بازی برگشت!

قابلیت Eagle Vision(دید عقاب) که در نسخه های قدیمی سری بازی های AC وجود داشت، دوباره به بازی برگشت؛ اما اینبار تغییری در آن صورت گرفته و آن هم این است که شما با استفاده از Eagle Vision نمیتوانید NPC(Non-Player-Character) ها را از پشت دیوار ببینید.

استفاده از NPC های هم فرقه

Assassin's Creed Shadows

همان طور که در بعضی از نسخه های AC قابل استفاده بود، در Assassin’s Shadows هم می توانید از هم فرقه ای های خود در مبارزات استفاده کنید.

تغییر فصول در Assassin’s Creed Shadows

Assassin's Shadows

در Assassin’s Creed Shadows شاهد تغییر فصول در طول بازی هستیم که باعث یخ زدن آب ها، بلند شدن چمنزار ها برای مخفی شدن بهتر و … می شود.

قابلیت Prone(دراز کشیدن)

در Assassin’s Creed Shadows برای اولین بار در تاریخچه بازی، می توانید روی زمین دراز بکشید و این قابلیت گذر کردن از درگاه های کوچکتر یا مخفی شدن از دشمن رو واستون آسون تر میکنه.

سلاح های جدید و قلاب پارکور

Assassin's Shadows

به طور کلی Assassin’s Shadows از تمام سلاح هایی که در ژاپن فئودال توسط سامورایی ها یا نینجا ها استفاده می شد، از کاتانا تا شوریکن برخوردار است. هر سلاح درخت مهارت(Skill Tree) مخصوص خود را دارد و با پیشرفت توی بازی، تکنیک های جدید با هر سلاح یاد می گیرید.

علاوه بر آن شما قلابی دارید که با استفاده ازش، می توانید از دیوار های بلند بالا بروید یا از پشت بامی به بام دیگر تاب بخورید.

تریلر Assassin’s Creed Shadows

 

 

پلتفرم های Assassin’s Creed Shadows

  • Ps5 / Ps5 Pro
  • Xbox Seris X/S
  • Windows
  • MacOS

تاریخ انتشار Assassin’s Creed Shadows

Assassin's Creed Shadows

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 15 نوامبر 2024 معادل 25 آبان 1403 بر روی پلتفرم های ذکر شده منتشر می گردد.

سوالات متداول

فرق AC Red (Code name Red) و AC Shadows چیست ؟

این دو هیچ فرقی با هم ندارند و هردو نام های بازی Assassin’s Creed Shadows هستند. AC Red نام اولیه AC Shadows، قبل از معرفی بود.

آیا Assassin’s Creed Shadows روی Ps5 Pro قابل اجرا است ؟

بله. Ps5 Pro از بازی AC Shadows پشتیبانی می کند.(حتی بهتر از Ps5 معمولی)

نصب بازی Assassin’s Creed Shadows

اولین نفری باش که Assassin’s Shadows رو تجربه می کنه!

به محض انتشار بازی در تاریخ ذکر شده، برای نصب این بازی روی Ps5 خود یا نصب روی Xbox، روی نوشته های رنگی کلیک کنید تا به صفحه نصب بازی منتقل شوید و کنسولتون رو با بازی Assassin’s Shadows در کمتر از 5 ساعت از فروشگاه دیاکو گیم تحویل بگیرید.

چطور میتونم کمکتون کنم ؟