همه چیز راجب Batman: Arkham Shadow

Arkham Shadow

داستان بازی Batman: Arkham Shadow

داستان بازی به دو سال پس از وقایع Batman: Arkham Origins برمیگردد.

در اوایل چهارم جولای درحالی که شهر در تاریکی فرو رفته و تنها نوری که به چشم می رسد نور سوختن ساختمان های گاتهام است، بتمن در تلاش برای نجات شهر از “روز خشمِ” Rat King با او و فرقه اش مبارزه می کند.

پادشاه مرموز موشها (Rat King) کمیسر گوردن، هاروی دنت و دیگر اعضای مهم سیاسی را ربوده است و میخواهد در “روز خشم” اعدام کند.

با وجود شورش گسترده در سطح  شهر، وضعیت به طرز نا امید کننده ای برای بتمن چالش برانگیز است.

Arkham Shadow

نقد و برسی Batman: Arkham Shadow

همان طور که در سری های قبلی Batman Arkham مشاهده می شد به جلوه های گرافیکی بازی بسیار پرداخته شده و جلوه های دیداری خیره کننده بازی مخاطب رو به وجد میاره! بازی از داستان قوی برخوردار است که برگرفته از کمیک های قدیمی DC است.

گیم پلی جذاب این بازی جهان باز و اکشن بسیار هیجان انگیز و شامل مبارزات تن به تن، مخفی کاری و استفاده از تجهیزات مخصوص و بی شک جدید بتمن است.

دنیای جهان باز این بازی بسبار گسترده است و قابلیت مخفی شدن در سایه ها، پرواز و استفاده از تجهیزات مختلف و مبارزه با دشمنان متنوع را به بازیکن ها می دهد

تریلر رسمی Batman Arkham Shadow

 

تاریخ انتشار بازی Batman: Arkham Shadow

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Batman: Arkham Shadow مشخص نشده است و فقط می دانیم می در اواخر پاییز 2024 بر روی واقعیت مجازی (VR) Meta Quest 3 عرضه می گردد.

Batman: Arkham Shadow بر روی چه دستگاه هایی قابل اجرا است ؟

Batman: Arkham shadow تفاوت ویژه ای نسبت به سری های گذشته دارد که آن هم انحصاری بودن آن بر روی عینک های واقعیت مجازی  Meta Quest 3 هست.

این بازی از سری بازی های Batman: Arkham انحصاری Meta Quest 3 است و انتظار می رود بر روی دیگر پلتفرم ها عرضه نشود.

درباره Meta Quest 3

Meta Quest 3 که نصل جدید عینک های واقعیت مجازی (VR) می باشد، از سومین سری عینک های واقعیت مجازی (VR) Meta Quest است و محصول جدید شرکت Meta می باشد.

چطور میتونم کمکتون کنم ؟