همه چیز راجب Black Myth: Wukong

Black Myth: Wukong

در Black Myth: Wukong سرزمین وسیع و جادویی چین را در سفری به غرب کاوش کنید.

با دشمنان قدرتمند افسانه ای مبارزه کنید.

 

از طلسم ها و قابلیت های جادویی خود استفاده کنید تا پتانسیل کامل خود را آزاد کنید.

 

قصه های صمیمانه از خشم، نفرت، عشق و طمع را کشف کنید.

داستان هایی که سالیان سال سینه به سینه حفظ شده اند.

 

Black Myth: Wukong بر روی چه دستگاه هایی قابل اجرا است؟

بازی جذاب Black myth: Wukong از 20 آگوست 2024 به بازار عرضه شده و در دسترس

داستان Black Myth: Wukong

بازی Black Myth: Wukong بازنویسی شده یکی از رمان های اساطیری فرهنگ چین است. در این بازی سوم شخص ماجراجویی های خاصی را تجربه می کنید.

پس از اسکورت موفقیت آمیز Tang Sanzang و بازیابی متون مقدس بودایی، Sun Wukong در محفل بوداییان ترفیع می گیرد. اما نهایتا زندگی در دادگاه آسمانی را رد می کند و انتخاب می کند در کوه خود در آرامش زندگی کند. هرچند دادگاه آسمانی از عدم اطاعت Sun Wukong عصبانی می شود و ارتشی به رهبری Erlang Shen می فرستد تا Sun Wukong را مجبور به بازگشت به دادگاه کند.

Wukong با Erlang دوئل می کند اما بخاطر حلقه ای که او را به دادگاه متعهد می سازد شکست می خورد و در سنگی مهر و موم می شود.

اما درست قبل از مهر و موم شدن، Wukong قدرت خود را در 6 عتیقه تقسیم می کند که هر کدام مربوط به یکی از حواس ششگانه اوست و این عتیقه ها در سرتاسر چین پراکنده و پنهان شده.

حال چند قرن از این از این اتفاق گذشته و میمون های کوه Huaguo به رهبری میمون پیرشان جنگجویانی را برای بازیابی عتیقه ها می فرستند.

شما در نقش میمونِ انتخاب شده یکی از این جنگجویان هستید و در تلاش برای پیدا کردن عتیقه ها ماجراجویی ها و نبرد ها و چالش های جذابی را پشت سر می گذارید.

گیم پلی Black Myth: Wukong

سیستم بازی شباهت زیادی به سری بازی های God of War و Ghost of Tushima دارد. پیشنهاد می شود اگر این دو بازی موفق شدند توجهتان را جلب کنند، حتما Black Myth: Wukong را نیز بازی کنید.

Black Myth: Wukong بازی تک نفره و داستانی سوم شخصی است که تجربه آفلاین جالبی به شما ارائه می دهد. صفحه

Black Myth: wukong از 20 ساعت داستان اصلی و 20 ساعت ماموریت های فرعی برخوردار است که جمعا 40 ساعت پلی تایم جذاب برای به شما  ارائه می دهد.

شما در نقش یک میمون جنگجو با چوب دستی(Staff) به عنوان سلاح اصلی و طلسم های مختلف با دشمنان باستانی و تخیلی نبرد های خارق العاده ای به وجود می آورید.

در طول بازی طلسم های جدید به دست می آورید و با دریافت هر یک از 6 عتیقه های Wukong قوی تر می شوید. شما می توانید زره و سلاح خود را با پیشرفت در بازی ارتقا دهید و قوی تر از پیش باشید.

شما از 3 حالت مبارزه(Stance) برخوردارید که تعویض میان این 3 حالت به شما انعطاف پذیری قابل توجهی در نبرد با دشمنان مختلف به شما می دهد.

در نبرد ها استقامت شما بر اساس جاخالی(Dodge) ها و دویدن کم می شود. اگرچه بازیابی کامل آن چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد اما حین نبرد هر ثانیه تاثیر زیادی بر نتیجه آن دارد.

جلوه های بصری خیره کنند Black Myth Wukong با صدای بازی به طور کامل هماهنگ است تجربه بسیار واقعی را برای شما فراهم می سازد.

بازی پر از غول(Boss) های خارق العاده و متنوع است که هرکدام ملزوم شیوه مبارزه خاصی است.

در نبرد های Black Myth: Wukong شما قابلیت استفاده از ارواح را برای به ثمر رساندن یک ضربه را دارید و برای استفاده مجدد آن باید چند ثانیه صبر کنید. استفاده از ارواح اینگونه است که شما با شکست دادن دشمن های خاص روح آنها را جذب می کنید و می توانید در نبرد های بعدی به طور موقت به شکل آنها در بیاید و از قابلیت های آنها استفاده کنید.

دشواری بازی را نمیتوان توسط بازیکنان تغییر داد اما در طول بازی یک شکل نمی ماند.

خرید بازی Black Myth: Wukong

شما می توانید همین لحظه در صفحه نصب بازی‌های ps5 یا نصب بازی های Xbox این بازی را از سایت دیاکو گیم خریداری کنید.

چطور میتونم کمکتون کنم ؟