همه چیز راجب Call of Duty: Black Ops 6

Black Ops 6

Call of Duty: Black Ops 6

Call of Duty: Black Ops 6 بیست و یکمین بازی از سری بازی های Call of Duty و هفتمین بازی از زیر مجموعه بلک اپس، طراحی شده توسط Treyarch با همکاری Raven Software و معرفی شده توسط کمپانی Activision می باشد.

مراسم رونمایی جهانی Black Ops 6 در 9 ژوئن 2024 برگزار شد.

سبک بازی کالاف دیوتی: بلک اپس 6

Call of Duty Black Ops 6 مانند دیگر بازی های Call of Duty تیر اندازی اول شخص (FPS) می باشد. به طور کلی بلک اپس 6، 3 مود اصلی: (داستانی)Campaign , (چند نفره)Multiplayer و (زامبی)Zombies را شامل می شود.

Campaign

Black Ops 6

گزارش شده بخش داستانی (Campaign) بازی Call of Duty: Black Ops 6 از ساختار جهان باز(Open World) برخوردار است.

قسمت داستانی بازی بازیبازیبازیمبارزات مخفیانه، نجات گروگان، جنگ های تن به تن و مبارزات با سلاح های مختلف را شامل می شود.

Multiplayer

بلک اپس 6

مود مولتی پلیر بلک آپس 6 توانایی بازیکنان را در 16 مپ جدید می سنجد. 12 مپ اصلی 6v6 و 4 مپ Strike که علاوه بر 6 به 6 می توان 2v2 هم بازی کرد.

Zombies

Black Ops6

بخش پرطرفدار کالاف دیوتی زامبی با بی نهایت زامبی جدید برگشت!

مود قدیمی بقا(Survival) علیه زامبی ها دوباره به سری بازی های Black Ops اضافه شد. مهارت خود را علیه زامبی هایی که هر راند بیشتر و قوی تر می شوند در دو مپ کاملا جدید بسنجید.

همچنین احتمال بالایی برای اضافه شدن مپ های بیشتر هم در مود زامبی و هم در مولتی پلیر وجود دارد پس منتظر آپدیت های بازی بلک اپس 6 باشید.

داستان بازی Call of Duty: Black Ops 6

Call of Duty: Black Ops 6

بلک اپس 6 در اوایل دهه 1990 و طی جنگ خلیج فارس جریان دارد.

مأمور سابق ادارهٔ اطلاعات مرکزی راسل اَدلِر، در داستان بازی به وسیله یک نیروی مرموز و نفوذی که بر سازمان برآمده است به‌عنوان یک خیانتکار شناسایی شده و از این‌رو، باید با گروهی از همکاران از جمله فرانک وودز و شخصیت‌های جدیدی چون جین هَرو در کنار تروی مارشال – علیه نیروهای نفوذی برآیند. از طرفی دیگر، بازی در اواخر دوران اتحاد جماهیر شوروی و در سال‌های آخر جنگ سرد جریان دارد که دنباله‌ای بر بازی Black Ops Cold War می‌باشد. مراحلی نیز در عراق، آلمان و کل اروپا طراحی شده است که ساختاری بازتر نسبت به بازی‌های قبلی دارد.

اشخاصی تاریخی چون بیل کلینتون، صدام حسین، جرج اچ. دابلیو. بوش و کالین پاول در بازی حضور دارند. مدارک نیز بازگشته‌اند. با جمع آوری این مدارک شما اطلاعات ویژه ای درباره شخصیت ها مکان ها و رویداد های مختلف کسب می کنید.

تغییرات Call of Duty: Black Ops 6

Omni-Movement(حرکت همه جانبه)

Black Ops 6

کالاف دیوتی بلک آپس 6 با تغییری اساسی همراه است. این بار شما می توانید به همه جهات بدوید، سر بخورید(Slide) یا شیرجه بزنید(Dive). علاوه بر آن می توانید در حالت خوابیده(Prone) روی کمر غلت بزنید و به پشت سر خود شلیک کنید.

 

این قابلیت، Call of Duty Black Ops را بیش از پیش به واقعیت نزدیک می کند و تغییر اساسی در گیم پلی شما می گذارد. به طوری که پس از استفاده از قابلیت Omni-Movement دیگر نمیتوانید مثل قبل بازی کنید.

Omni-Movement دسترسی و کنترل شما را چند برابر می کند و بازی را در مود های داستانی و زامبی آسان تر می کند. از طرفی دیگر در مود Multiplayer(چند نفره) بازی را بسیار سخت تر می کند؛ چرا که بقیه پلیر ها هم از این آپشن برخورار هستند.

تاریخ انتشار Call of Duty: Black Ops 6

اکتیویژن اعلام کرد: بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 25 اکتابر 2025 معادل 4 آبان 1403 منتشر می شود.

پلتفرم های قابل اجرا بلک اپس 6

  • Ps5 و Ps5 Pro
  • Ps4
  • Xbox Series X/S
  • Xbox One
  • کامپیوتر

تمام این کنسول ها در صفحه محصولات فروشگاه دیاکو گیم موجود می باشد.

تریلر رسمی Call of Duty: Black Ops 6

 

سوالات متداول

1. حجم بازی بلک اپس 6 چقدر است ؟

310 گیگابایت.

2. آیا Black Ops 6 از Cross-Platform پشتیبانی می کند؟

بله.

3. آیا Call of Duty: Black Ops 6 تمام آنلاین است؟

بله. کالاف دیوتی: بلک اپس 6 تمام آنلاین هست (حتی در مود داستانی) و مود آنلاین ندارد.

دریافت بازی بلک اپس 6

شما می توانید به محض انتشار بازی در تاریخ 25 اکتابر 2025 معادل 4 آبان 1403 برای نصب بازی به دیاکو گیم مراجعه کنید.

چطور میتونم کمکتون کنم ؟