همه چیز راجب EA SPORTS FC 25

FC 25

FC25 چه تاریخی منتشر می شود ؟

EA SPORT FC 25 در 27 سپتامبر 2024 معادل جمعه 6 مهر 1403 به بازار عرضه می شود.

 

 FC 25 روی چه دستگاه هایی منتشر می شود ؟

EA SPORTS FC 25 انحصاری نیست و مثل سری های قبل روی تمام پلتفرم ها( نینتندو سوییچ، استیم، اپیک گیمز، Xbox 1 و بالاتر، Ps4 و بالاتر) عرضه می شود.

 

چه چیزی در FC 25 جدید است ؟

FC 25

اگر شما هم فیفا پلیر هستید قطعا دوست دارید بدونید که امسال چه چیزی به FC 25 اضافه خواهد شد.

 

FC 25 مود 5v5 Rush را معرفی کرد

5v5 Rush

مود جدید FC 25 به اسم 5v5 Rush گیم پلی سریع تر و زمین کوچک تری را به شما ارائه می دهد. بازیکنان مورد علاقه خود را در تیم های 5 نفره انتخاب کنید و در مسابقات 5v5 Rush در سطح جهانی رقابت کنید.

تمام جوایزی که در 5v5 Rush به دست می آورید در بازی 11 به 11 عادی نیز قابل استفاده است و هر برد یک امتیاز برای در گیشرفت Clubs شما محاسبه می شود. پس به آن به چشم اتلاف وقت نگاه نکنید چون تجربه بسیار جذابی را از دست می دهید.

قوانین 5v5 Rush

  • زمین

مساحت زمین 63.7 در 46.6 متر است و حدودا 41.5% مساحت زمین عادی 11 به 11 است.

FC 25

محوطه جریمه و نیم دایره متصل به آن نسبت به سایز کوچکتر زمین، بزرگتر از حد عادی می باشد علاوه بر این دو خط نقطه چین هر کدام  یک سوم زمین را مشخص می کنند مشخص می کنند قوانین آفساید از کجا اعمال می شود. هنگامی که بازیکنی از یک سوم خط حمله خود عبور می کند قوانین آفساید معمولی اعمال می شود. هدف از این تغییر به حداقل رساندن توقف در بازی در عین حفظ قوانین استراتژیک بازی می باشد.

برای حفظ یک هدف آشنا برای بازیکنان ابعاد دروازه. همان ابعاد دروازه زمین 11 به 11 است.

  • تایم

زمان بازی 7 دقیقه است و زمانی که توپ خارج از زمین است محاسبه نمی شود. همچنین در 5v5 Rush بازی به دو نیمه تقسیم نمی شود. اگر زمانی که توپ در حال پرواز است سوت پایانی بازی زده شود، مانند قوانین بسکتبال تا زمانی که توپ با زمین یا بازیکنان برخورد نکند بازی ادامه دارد. این قانون هیجان دقایق پایانی بازی، برای مهار توپِ روانه به سمت دروازه را بیشتر می کند.

وقتی تایمر بازی به 0 برسد تیمی که بیشترین گل را زده برنده اعلام می شود. اگر تعداد گل های هر دو تیم مساوی بود 2:20 دقیقه وقت اضافه برای گل طلایی مشخص می شود و تیمی که اولین گل را بزند برنده اعلام می شود. اگر هنوز تعداد گل ها مساوی بود به دنبال آن به تک به تک کشیده می شود.

  • تک به تک

بازیکنی که به هر دلیل پنالتی دریافت کند 10 ثانیه وقت دارد وسط زمین تا دروازه حریف را طی کند. در این 10 ثانیه بین بازیکن و دروازه بان حریف، زمانی تمام می شود که بازیکن گل بزند یا مالکیت توپ را ازدست بدهد.

  • کارت آبی

در Rush هیچ کارت قرمزی وجود ندارد! در عوض هر بازیکنی که مرتکب خطای جدی می شود یا فرصت گل زنی را با خطا از تیم حریف می گیرد یک کارت آبی دریافت می کند و 1 دقیقه از زمین خارج می شود.

تایم اخراج موقت بازیکنی که کارت آبی گرفته زمانی که توپ خارج از زمین است محاسبه نمی شود و هر گلی که تیم آن بازیکن دریافت کند 15 ثانیه از تایم اخراج او کم می کند. اگر تایمر کارت آبی از زمان بازی بیشتر شود بازی به وقت اضافه کشیده می شود.

اگر تیمی همزمان 3 بازیکن با کارت آبی داشته باشد بازی را از دست می دهد.

بازیکنان با دریافت دومین کارت زرد یک کارت آبی دریافت می کنند و تعداد کارت های زرد از اول محاسبه می شود.

در 5v5 Rush دروازه بان ها از دریافت کارت آبی یا زرد معاف اند.

  • بدون تعویض

در مود Rush تعویضی صورت نمی گیرد. بازی براساس استقامت کوتاه مدت بازیکنان است تا توقف در بازی کاهش یافته و تمرکز بر روی رنود بازی حفظ شود. بنابرین لازم نیست نگران مصدومیت یا خستگی بازیکنان باشید.

زمانی که توپ از زمین خارج می شود(چه کرنر چه اوت) نزدیک ترین بازیکن به توپ پرتاب را انجام می دهد.

در 5v5 Rush ضربه آزاد به سمت دروازه مجاز نیست و بازیکنان باید ضربات آزاد را با پاس به هم تیمی های خود آغاز کنند.

به طور کلی FC 25 تمام تلاش خود را برای فراهم سازی فضای سریع و آسانِ گل کوچیک مانند بازی حفظ کند.

هوش مصنوعی FC IQ

FC IQ

EA SPORT FC 25 با هوش مصنوعی جدیدی به نام FC IQ همراه است که تاثیر زیادی روی  بازیکنانی که با به توپ نیستند می گذارند.

در FC IQ تعمیرات اساسی تاکتیکی صورت گرفته که حرکات تیمی و استراتژیک بازیکنان را به دنیای واقعی نزدیک تر می کند و باعث می شود شما تجربه واقعی تری از مدیریت یک تیم فوتبال داشته باشید.

پست ها (Roles)

بیش از 50 رول (پست) جدید نحوه فکر و رفتار بازیکنان را در زمین هدایت می کند و تاکتیک ها و حرکات بازیکنان را طبیعی تر و قابل مدیریت تر می کند.

پست ها همچنین تایین می کنند که بازیکنان شما با و بدون توپ چطور صف آرایی می کنند.

تاکتیک های هوشمند

FC 25

FC 25 پیشنهادات و قابلیت های D-Pad و تصمیم گیری تاکتیکی را بیش از پیش در بازی در دسترس و بصری تر می سازد.

شما می توانید از تکنیک های پیشنهادی دفاعی و تهاجمی FC IQ استفاده کنید. همچنین شما می توانید بین 5 تکنیکِ از قبل انتخاب شده توسط خودتون سوییچ کنید.

Smart Tactics

 

سایر آپدیت های FC25

  • اضافه شدن دریبل های جدید
  • افزایش دقت در شوت
  • اضافه شدن آپشن های دفاعی
  • اضافه شدن آپشن های تهاجمی
  • حرکات جدید بازیکنان پا به توپ
  • اضافه شدن حرکات تاکتیکی

 

 

 دریافت بازی FC 25

شما می توانید به محض منتشر شدن بازی FC 25 در صفحه نصب بازی‌های ps5 یا نصب بازی های Xbox این بازی را از سایت دیاکو گیم خریداری کنید.
چطور میتونم کمکتون کنم ؟