همه چیز راجب GTA VI (GTA 6)

GTA 6

GTA VI یا GTA 6 هشتمین بازی اصلی از سری بازی های Grand Theft Auto می باشد. کمپانی Rockstar Games سفت و سخت جلوی درز اخبار بازی ایستاده تا GTA 6 را برای بازیکنان یک سوپرایز نگه دارد.

از همین رو ما اطلاعات زیادی راجب بازی نداریم. اما هر چیزی که از بازی ارائه شده باشد را در اختیار شما می گذاریم پس با ما همراه باشید.

GTA VI

تاریخ انتشار GTA VI

GTA 6 در پاییز 2025 ( اوایل پاییز 1404) از کمپانی Rockstar Games منتشر می شود.

GTA VI روی چه پلتفرم هایی قابل اجرا است ؟

GTA 6 روی Xbox Series X/S و Ps5 و در Epic Games و Steam برای کامپیوتر عرضه می شود.

سبک بازی

GTA 6

سبک بازی GTA VI و تمام بازی های دیگر از سری Grand Theft Auto،جهان باز، اکشن و ماجراجویی است. با دنیایی وسیعی از ماموریت های اصلی و فرعی نزدیک ترین تجربه به زندگی واقعی را داشته باشید.

آیا بازی GTA VI (6) محدودیت سنی دارد ؟

به طور خلاصه “بله GTA VI محدودیت سنی دارد و مناسب کودکان زیر 16 سال نمی باشد”

چه چیزی جدید است ؟

GTA 6

به طور کلی از اساس رفتار و صحبت های مردم(NPC ها) پیشرفت چشم گیری داشته و کمپانی Rockstar با استفاده از هوش مصنوعی نهایت تلاش خود را برای واقعی تر نشان دادن رفتار کرکتر ها کرده است.

وجود فضای مجازی(Social Media) در بازی، GTA 6 را بیش از پیش با دنیای امروزی تطابق داده و این یکی از این پیشرفت هاست.

داستان GTA 6

مپ(نقشه) بازی GTA VI در ایالتی تخیلی به نام لئونیدا بر اساس فلوریدا است که شامل Vice City نیست می شود. Vice City همان شهر اول بازی در GTA San Andress می باشد که یاد آوری جالبی از این بازی قدیمی است.

GTA VI GTA 6

این اولین باریست که در Grand Theft Auto می توانید در نقش یک کرکتر زن بازی کنید!

Lucia & Jason GTA 6

داستان بازی دو جنایتکار را دنبال می کند: لوسیا(Lucia) و شریک مَردش جیسون(Jason) که کمپانی Rockstar Games هنوز اسمی از او منتشر نکرده است و ما از منابع نا معتبر اسم جیسون را می دانیم.

در تریلر بازی اولین صحنه ای که از لوسیا نشان می دهد، او زندانی شده است که در ادامه به کمک همکارش از زندان فرار می کند. مشاهده کنید:

تریلر GTA 6

دریافت بازی GTA 6

شما می توانید به محض منتشر شدن بازی GTA VI در صفحه نصب بازی‌های ps5 یا نصب بازی های Xbox این بازی را از سایت دیاکو گیم خریداری کنید.
چطور میتونم کمکتون کنم ؟