سرانجام پس از مدت ها انتطار گیمر ها بازی فیفا 24 با نام FC24 که جدیدترین نسخه‌ از سری بازی‌های فوتبالی FIFA است ، معرفی شد. آخرین ورژن بازی فیفا با تغییرات مثبت زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی خود همراه است که میتواند جذابیت های فراوانی داشته باشد.

در این مقاله  قصد داریم این بازی را از نظر گرافیک، گیم‌پلی و محتوای بازی بررسی کنیم پس تا انتها همراه ما باشید

ترلیر بازی FC 24

ابتدا با ترلیر بازی فیفا 24 شروع میکنیم چرا این نکات بسیار جذابی در آن نهفته است :

  1. اولین چیزی که میتوان از ترلیر بازی فهمید حضور بازیکنان فوتبال بانوان و مردان در کنار هم میباشد که ایده جذابی از طرف شرکت EA Sport مطرح شده است هرچند که منتقدین بسیاری دارد.
  2. بی شک تکنولوژی انیمیشن HyperMotion یکی از پرطرفدار ترین قسمت های بازی FIFA24 خواهد شد  و این فناوری با استفاده از داده‌های واقعی از مسابقات فوتبال، انیمیشن‌های بازیکنان را به صورت دقیق‌تری شبیه‌سازی می‌کند؛ انیمیشن HyperMotion باعث می‌شود که بازیکنان در این نسخه از بازی طبیعی‌تر و واقعی‌تر حرکت کنند.
  3. شادی بعد از گل منحصر به فرد بازیکنان از دیگر مواردی است که در این نسخه از بازی به چشم میخورد
  4. دقت به جزییات چهره و فیزیک بازیکنان از ویژگی های مهم ورژن جدید فیفا میباشد که قابل توجه میباشد
  5. نمایش آمار و اطلاعات بازی مانند درصد مالکیت توپ و تعداد شوت به سمت دروازه تمام در نسخه جدید نمایش داده میشود
  6. تغییر منو بازی از تغییرات اساسی این ورژن میباشد
  7. دوربین جدید بازی از امکانات بسیار جذابی است که در ترلیر قول آن به بازیکنان داده شده
  8. استایل بازی و ضربه زدن بازیکنان بزرگ کاملا اختصاصی طراحی شده است
  9. تغییرات بسیار چشم گیر در قسمت تمرینات و ترکیب بازی

 

 

گرافیک بازی فیفا 24 چه تغییری کرده ؟

گرافیک  FC24یکی از نقاط قوت این بازی است و از موتور گرافیکی جدید Frostbite در بازی FIFA24 بهره‌برداری شده که منجر به ایجاد یک تجربه بصری فوق‌العاده و بسیار واقع‌گرایانه می‌شود. در این بازی بازیکنان، استادیوم‌ها و محیط بازی به شکلی بسیار واقعی‌تر و زیباتر به تصویر کشیده شده‌اند که این امر باعث می‌شود تا بازی از نظر بصری بسیار جذاب‌تر و گیرا به نظر برسد.

ویژگی های اضافه شده به بازی FC24

 بازی FIFA24 از نظر محتوا، پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی خود داشته‌ و این بازی شامل حالت‌های جدیدی مانند Career Mode ،Volta Football و Ultimate Team می‌شود؛ همچنین این نسخه از بازی شامل بیش از 17 هزار بازیکن از سراسر جهان است که تا کنون این لیست بزرگ از کاراکترهای فوتبالی در هیچ سری بازی ارائه نشده.

  • Career Mode

در این نسخه یک حالت بازی جذاب و چالش‌برانگیز طراحی‌ شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کنترل یک تیم فوتبال را به دست بگیرند و آن را از طریق لیگ‌ها و جام‌های مختلف هدایت کنند. این حالت بازی با ویژگی‌های جدیدی بهبود یافته‌ که باعث می‌شود تجربه بازی برای بازیکنان جذاب‌تر و هدفمند شود.

  • Volta Football

حالت بازی فوتبال خیابانی یا “Volta Football” در FIFA24 با ویژگی‌های جدیدی مانند محیط‌های تازه، بازیکنان جدید و رویدادهای جدید ارتقاء یافته که این حالت می‌تواند تجربه‌ای جدید و چالش‌برانگیز را برای بازیکنان ارائه دهد.

  • Ultimate Team

حالت بازی فوتبالی “Ultimate Team” در فیفا ۲۴ به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تیم فوتبال خود را با استفاده از بازیکنان واقعی ایجاد کنند؛ این حالت با ویژگی‌های جدیدی مثل بازیکنان تازه، رویدادهای جدید و پیشرفت بازیکنان بهبود یافته است.

  • بازیکنان

FC24 شامل بیش از 17 هزار بازیکن از سراسر جهان است و هر یک دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که بر عملکرد آن‌ها در زمین تأثیر می‌گذارد؛ لذا بازیکنان می‌توانند با بازی کردن ارتقا یافته و پیشرفت بیشتری حاصل نمایند.

تغییرات گیم پلی (FIFA24 (FC نسبت به نسخه‌های قبلی

بازی FIFA24 نسبت به نسخه‌های قبلی خود، تغییرات گیم پلی زیادی داشته‌اند که ازجمله مهم‌ترین این تغییرات می‌توان به HyperMotion PlayStyles و Frostbite اشاره کرد که در ادامه به توضیح این تغییرات می‌پردازیم:

PlayStyles

PlayStyles ویژگی جدید در بازی فیفا ۲۴ است که به بازیکنان  امکان  می‌دهد تا سبک بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنند؛ این ویژگی شامل 12 سبک بازی مختلف می‌شود و هر یک با ویژگی‌های خاص خود و انتخاب سبک بازی مناسب، به بازیکنان کمک می‌کنند تا تجربه بازی خود را بهبود ببخشند.

Frostbite

Frostbite موتور گرافیکی نوآورانه است که در بازی FC24 به کار رفته و این موتور گرافیکی بهبود‌های چشمگیری در گرافیک و کارایی بازی ایجاد کرده است؛ با استفاده از Frostbite، این ورزش جدید فیفا از نظر گرافیکی پیشرفت چشمگیری داشته و جزئیات بازیکنان، توپ و محیط بازی در این نسخه به نسبت نسخه‌های قبلی گسترده‌تر و بهتر به تصویر کشیده شده‌اند؛ به علاوه Frostbite باعث پیشرفت قابل توجهی در عملکرد بازی شده و بازی در این نسخه از نظر سرعت و پرواز بازیکنان پیشرفت چشمگیری یافته است.

نقاط ضعف و قدرت

پس از معرفی هر بازی، منتقدان نقاط قوت و ضعف بازی را بررسی می‌کنند؛ این فاکتورها پس از تجربه بازی مشخص می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را به دقت پیش‌بینی کرد؛ کمپانی EA با اضافه کردن ویژگی‌های جدید و جذاب به FC24 نقاط قوت آن را تقویت نموده و همچنین با افزایش تعداد نصب‌های بازی پس از معرفی رسمی، نقاط ضعف و قوت بازی به تدریج نمایان می‌شوند.

ارائه شده برای کنسول های 

این بازی به صورت رسمی برای pc ، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، و ایکس‌باکس سری اکس/اس منتشر شده است. برای نصب بازی به صورت آنلاین و آفلاین روی کنسول ps5 و نصب بازی روی کنسول ps4 و نصب بازی روی ایکس باکس در کمترین زمان و کترین هزینه از طریق راه های ارتباطی که در سایت درج شده است با در تماس باشید.

با دیاکو لذت نصب (FIFA24 (FC24 را تجربه کنید

بازی FC24 یک تجربه فوتبالی عالی ارائه می‌دهد که برای علاقمندان به فوتبال و بازی‌های ویدیویی بسیار جذاب و لذت‌بخش است؛ در این مقاله، ما به بررسی ورژن جدید بازی فیفا پرداختیم و تغییراتی که در ویژگی‌های گرافیکی، گیم‌پلی و محتوای بازی در نسخه جدید اعمال شده را مورد بحث قرار دادیم.

در پایان، به نقاط قوت و ضعف این بازی اشاره کردیم و شما نیز می‌توانید فروشگاه دیاکو با سابقه‌ای درخشان در زمینه‌های نصب بازی ps5، نصب بازی ps4، نصب بازی‌ Xbox و انواع بازی ‌های هکی ps4 و ps5 آماده ارائه خدمات است؛ لذا در صورت وجود خرابی در کنسول بازی و لوازم جانبی مانند دسته، بدون نگرانی قطعه خراب را به دست متخصصان متخصص و مجرب دیاکو بسپارید.

 

سوالات متداول

  • بازی FIFA24 برای چه رده سنی مناسب است؟

بازی FIFA24 برای رده سنی نوجوانان و بزرگسالان مناسب است.

  • آیا بازی FC24 دارای حالت داستانی است؟

بله، این ورژن از بازی دارای یک حالت داستانی به نام The Journey است که در این حالت، بازیکنان می‌توانند کنترل یک بازیکن جوان فوتبالی را به دست بگیرند و در مسیر رسیدن به موفقیت تلاش کنند.

  • آیا بازی فیفا 24 دارای حالت چند نفره است؟

بله، بازی فیفا 24 دارای حالت چند نفره محلی و آنلاین است؛ لذا بازیکنان می‌توانند با دوستان خود به صورت محلی یا آنلاین بازی کنند.

  • بازی FIFA24 برای چه پلتفرم‌هایی منتشر شده‌ است؟

بازی 24FIFA برای پلتفرم‌های PlayStation 5 ،Xbox Series X/S ،Microsoft Windows و Nintendo Switch منتشر شده‌ است.