همه مواردی که تا به الان درباره spiderman marvel 2 می‌‌دانیم

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سال 2023 منتشر می شود و بدون شک مورد انتظارترین بازی جدید PS5 است. پیتر پارکر و دستیار جوان‌ترش یعنی مایلز مورالز قرار است در این بازی ایفای نقش کنند و به شهر نیویورک بازگردند تا با تهدیدی که یکی از نمادین‌ترین اعضای شروران سرکش مرد عنکبوتی است یعنی کرایون شکارچی (Kraven the Hunter) در حال ظهور است، مبارزه کنند.

Marvel’s Spider-Man 2 داستان پیتر پارکر را ادامه می دهد، زیرا او با شریک جدید خود مایلز مورالس برای پاکسازی شهر از دست شروران کار می‌کند. با توجه به آنچه ما در تریلر دیده‌ایم، این دو نفر که در حال چرخش با تار های خود هستند، قرار است در برابر برخی از دشمنان بسیار مهیب قرار بگیرند.

با مناطق جدیدی از شهر نیویورک که با کاوش، مجموعه‌ای جدید از مهارت ها و توانایی ها را به دست می‌آورند و لباس سیمبیوت که کل طرفداران مردعنکبوتی پس از یک دهه منتظر چنین لحظه ای هستند را ببینند. رابطه بین دو مرد عنکبوتی را تیره می کند، چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد.

تاریخ انتشار MARVEL’S SPIDER-MAN 2 و پلتفرم ها

Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در پاییز 2023 به طور انحصاری برای PS5 منتشر شود و به طور کامل از عرضه آن PS4 صرف نظر شده است. این از طریق یک توییت توسط پلی استیشن تأیید شد. شایعات حاکی از آن بود که ما به زودی تاریخ انتشار را دریافت خواهیم کرد، بنابراین تایید آن عالی بود.

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

Insomniac هنوز تاریخ انتشار را تایید نکرده است. این استودیو تصریح کرده است که دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار PS5 بود در پاییز 2023 عرضه می‌شود، البته با انتشار شایعه‌ای در ماه سپتامبر سال پیش که توسط تونی تاد صداپیشه Venom شروع شد، پس از اینکه او اجازه داد جزئیات مهمی که قرار بود شرکت تولید کننده این بازی اعلام کند در توییتی که اکنون حذف شده است، به بیرون درز پیدا کند.

برای مشاهده تمامی بازی های قابل نصب پلی استیشن 5 رو لینک رویرو کلیک کنید: نصب بازی ps5

درباره شخصیت‌‌های Marvel’s Spider-Man 2

این موضوع در تریلر اعلامی سال 2021 منتشر شد و بعداً در نمایشگاه پلی استیشن 2023 تایید شد، اما Kraven the Hunter شرور اصلی این دنباله خواهد بود. یکی از بهترین شرورهای مرد عنکبوتی، کراون، استعدادهای خود را برای شکار به نیویورک خواهد برد چیزی که بر پیتر پارکر، مایلز مورالس و شروران سرکش مرد عنکبوتی تأثیر خواهد گذاشت. معرفی شکارچی به این معنی است که ما همچنین در سرتاسر Spider-Man 2 با یک جناح جدید با نام خلاقانه Kraven’s Hunters مبارزه خواهیم کرد.

با توجه به اینکه پیتر پارکر لباس جدیدی دارد و مایلز مورالس در نقش مرد عنکبوتی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است، Insomniac مجموعه جدیدی از مکانیک‌های رزمی و مجموعه‌های حرکتی را معرفی می‌کند تا تغییرات شخصیت را منعکس کند. مایلز دارای طیف گسترده‌ای از قدرت‌های بیوالکتریک آبی است، مانند انفجار رعد که نیروی الکتریکی قدرتمندی را در برابر دشمنان آزاد می‌کند. او همچنین توانایی Chain Lighting را دارد که مهارت های خود را در مدیریت جمعیت های بزرگ بیشتر بهبود می بخشد. این قدرت‌ها با مجموعه گسترده‌ای از ابزارها، مانند گروهی که Web Grabber را غیرفعال می‌کند، در هم آمیخته می‌شود که توانایی‌های مایلز را در سناریوهای مخفی کاری و اکشن بهبود می‌بخشد.

در حالی که Spider-Man 2 پشتیبانی Co-op را نخواهد داشت، یک سیستم تعویض کاراکتر مانند GTA 5 را معرفی خواهد کرد. Insomniac می‌گوید که می‌توانید تقریباً فوراً بین هر دو مرد عنکبوتی قابل بازی سوئیچ کنید که می‌تواند عمق بیشتری به مبارزه و اکتشاف اضافه کند. به‌علاوه، آرون جیسون اسپینوزا، مدیر ارشد انجمن می‌گوید: شما به‌طور یکپارچه بین دو مرد عنکبوتی در صحنه‌های مختلف داستانی در Marvel’s Spider-Man 2 جابه‌جایی خواهید شد. لحظات و داستان را از دیدگاه هر مرد عنکبوتی تجربه کنید.

Spider-Man 2 ما را به شهر نیویورک برمی گرداند که از کاوش در Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بسیار لذت بردیم، فضای قابل بازی این شاهکار به شدت در حال گسترش است. در حالی که بازی اول در جزیره منهتن بود، Insomniac در حال گسترش در سراسر رودخانه شرقی و کوئینز است. هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه آیا مناطق دیگر وارد بازی خواهند شد یا خیر وجود ندارد؛ اما Insomniac می‌گوید که در ماه‌های آینده چیزهای بیشتری برای اشتراک گذاری در جهان برای طرفداران خود دارد.

برای اطلاع از قیمت نصب انواع بازی ایکس باکس روی لینک روبرو کلیک کنید: نصب بازی ایکس باکس

 

آیا Marvel’s Spider-Man 2 برای PS4 نیز عرضه خواهد شد؟

نه، Marvel’s Spider-Man برای PS4 عرضه نخواهد شد. بازی جدید Spider-Man 2 انحصاری PS5 است. Insomniac می‌گوید که هیجان‌انگیز است که «قابلیت‌های کنسول را در یک ماجراجویی که «به سفر پیتر پارکر و مایلز مورالس ادامه می‌دهد» هیجان‌زده است. پس از انتشار بازی Ratchet & Clank: Rift Apart به عنوان یک پلتفرم انحصاری، Insomniac اکنون تمرکز خود را به PS5 معطوف کرده است، زیرا تلاش می کند تا مرزهای بازی های اکشن ماجراجویی سوم شخص را جابجا کند.

Marvel’s Spider-Man 2 توسط تیم برنده جوایز Insomniac که مسئول Marvel’s Spider-Man 2018 هستند، ساخته می شود. برایان اینتیهار به عنوان کارگردان خلاق و رایان اسمیت به عنوان کارگردان بازی بازگشته است. این دو ده‌ها سال تجربه بین خود دارند و روی همه چیز از سری Resistance گرفته تا Ratchet & Clank و Sunset Overdrive کار کرده‌اند. تیم خلاقی که به عرضه Spider-Man: Miles Morales کمک کرد، اکنون توجه خود را به پروژه دیگر Insomniac یعنی Marvel’s Wolverine معطوف خواهد کرد.

دریافت اطلاعات بیشتر درباره نصب بازی ps4 به صورت اکانتی و کپی خور: نصب بازی ps4 و نصب بازی کپی خور

نگاه کلی به Marvels Spider Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 شامل Co-op نخواهد شد

Insomniac  سرانجام به این سوال پاسخ داد که Marvel’s Spider-Man 2 در زمان عرضه به صورت Co-op باشد. ظاهراً اینطور نیست، با توییت اینسومنیاک “نه! این یک ماجراجویی حماسی تک نفره است! به ابهامات در دنیای گیم پاسخ داد.

خوشبختانه، اکنون گیم پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2 را برای تجزیه و تحلیل داریم . می توانید آن را در آخرین بخش تریلر این مقاله مشاهده کنید. ویژگی اصلی اینجا این است که مرد عنکبوتی پیتر پارکر به لباس سیمبیوت دسترسی دارد. به نظر می‌رسد که این قابلیت‌های جنگی جدید را اضافه می‌کند، از جمله یک حمله اسلم بزرگ که می‌تواند چندین دشمن را همزمان از بین ببرد.

به طور کلی، طبق آنچه دیدیم، به نظر می رسد Marvel’s Spider-Man 2 یک به روز رسانی در مورد گیم پلی بازی در دو بازی اخیر باشد. توانایی‌ها و تجهیزات جدید برای افزودن چرخش‌های جدید به سیستم‌های جنگی و پیمایشی موجود است، اما شایان ذکر است که ما تاکنون فقط گیم‌پلی را از یک ماموریت بسیار خطی دیده‌ایم.

برای دریافت آخرین اخبار گیم دنیا و خرید کنسولهای بازی و لوازم جانبی گیم سایت دیاکوگیم را دنبال کنید.

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید 

یک قدم تا نصب بازی فاصله دارید

همین حالا اقدام به درخواست نصب بازی از طریق راه های ارتباطی زیر کنید